طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن سبک نئوکلاسیک جزیره قشم

Projects

پروژه طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن سبک نئوکلاسیک واقع در جزیره قشم به مساحت حدوداً 45 متر مربع می باشد. و در تابستان سال 99 طراحی شد.

روند طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن سبک نئوکلاسیک جزیره قشم

در این پروژه کارفرما عکس مبلمان موردنظرشان را در واتساپ برای ما فرستادند. مشکلی که وجود داشت مبلمان به صورت نیم دایره انتخاب شده بود، در صورتی که پلان این پروژه، عرض کم و طول بیشتری داشت.

بنابراین تیم طراحی مبلمانی را در نظر گرفت که هم به حالت دایره باشد و هم با فضای مورد نظر هم خوانی داشته باشد. بقیه موارد با دانش تیم و به سلیقه کارفرما، طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن سبک نئوکلاسیک جزیره قشم طراحی شد. البته این پروژه یک بار با مبلمان مورد نظر کارفرما طراحی شد. و برای ویرایش دوم با مبلمان پیشنهادی تیم طراح، طراحی و فرستاده شد.

از جمله مواردی که برای این پروژه مسکونی طراحی شد، یک فضای ناهار خوری و یک فضای دکوری برای کنسول و قسمت دیوار تلویزیون و فضای نشیمن و یک کمد دیواری برای پرتی موجود در فضای راهرو طراحی شد.

در قسمت زیر عکسهای قبل از طراحی داخلی این پروژه را مشاهده می کنید.

BEFOR TV      before living room      before hall

همچنین در قسمت پایین به ترتیب طراحی دیوار تلویزیون، فضای ناهارخوری و کنسول و طراحی کمد دیواری را مشاهده می کنید.

میز تلویزیون طراحی داخلی پذیرایی نئوکلاسیک
دیوار تلویزیون
ناهارخوری طراحی داخلی پذیرایی نئوکلاسیک
فضای ناهار خوری

 

کمد دیواری طراحی داخلی پذیرایی نئوکلاسیک
کمد دیواری

تیم طراحی آیسا دیزاین با در نظر گرفتن علایق و سلیقه های کارفرماهای محترم و با استفاده از دانش تخصصی تیم مجرب خود سفارش طراحی تجاری و اداری و مهمانپذیرها و مسکونی را پذیرا می باشد..

پشتیبانی : 09197448738

پشتیبانی واتساپ: 09197448738

اینستاگرام: aysadesign.co