پروژه طراحی داخلی مسکونی به سبک مدرن جردن

Projects

پروژه طراحی داخلی مسکونی به سبک مدرن طراحی شده و در شهر تهران منطقه جردن واقع شده است که مساحت آن 108 متر مربع می باشد.

طراحی مدرن مسکونی جردن

این واحد مسکونی بسیار قدیمی بوده و کارفرما قصد بازسازی را داشتند. در این فضا طبق خواسته های کارفرما بایستی دو اتاق خواب و فضایی برای میز بیلیارد در نظر گرفته می شد.

 

نمای ورودی پروژه سکونی جردن
ورودی
فضای داخلی پروژه مسکونی جردن
فضای داخلی

با ارائه نقشه ها فراوان، طراحی فضا ها به صورت مدرن انجام شده است. نور بسیار کم در این فضا به دلیل پنجره های کوچک و تعداد کم آن، با هالوژن ها و رنگ سفید و آیینه جبران می شود. سبک مورد استفاده در این پروژه مسکونی، مدرن می باشد. این سبک برای آپارتمان های کوچک بسیار مناسب بوده و فضا را بزرگتر نشان می دهد. از طرفی استفاده از رنگ سفید و استفاده از آیینه نیز فضا را بزرگتر و دلبازتر به نمایش می گذارد. از مهمترین چالش های این پروژه کوتاهی سقف آن می باشد که نور کافی برای میز بیلیارد تأمین شود. این مسئله با طراحی نورپردازی به صورت خطی و مدرن حل گردید. به صورت کلی سبک مدرن از شعار هر چه کمتر، بهتر پیروی می کند. خطوط نیز باید در این سبک ساده و به دور از پیچیدگی ها و منحنی ها باشد.

طراحی آشپزخانه مدرن پروژه مسکونی جردن
آشپزخانه مدرن
طراحی نشیمن مسکونی مدرن جردن
طراحی نشیمن مدرن
طراحی بار پروژه مسکونی جردن
طراحی بار مدرن
طراحی فضای بازی بیلیارد
طراحی فضای بازی بیلیارد
طراحی فضای بیلیارد
فضای بیلیارد
طراحی اتاق خواب والدین مدرن پروژه مسکونی جردن
اتاق خواب مدرن والدین

اتاق خواب مدرن پروژه مسکونی جردن

طراحی فضاهای پروژه

همه فضاهای این پروژه مسکونی توسط تیم طراحی آیسا دیزاین طراحی گردیده است. این فضاها شامل دو اتاق خواب، آشپزخانه، ورودی، فضای نشیمن، سرویس های بهداشتی و فضای میز بیلیارد و بار می باشد. به دلیل کوچک بودن اتاق ها از حداکثر فضای اتاق استفاده شده است. رنگ های مورد استفاده در این پروژه طوسی، سفید، کرم، قهوه ای و سبز که مکمل هم هستند، می باشند.

طراحی سرویس بهداشتی مدرن مسکونی جردن
طراحی سرویس بهداشتی مدرن
طراحی حمام مدرن پروژه مسکونی
طراحی سرویس

طراحی حمام مدرن

 

 

تیم طراحی آیسا دیزاین با در نظر گرفتن علایق و سلیقه های کارفرماهای محترم و با استفاده از دانش تخصصی تیم مجرب خود سفارش طراحی تجاری و اداری و مهمانپذیرها و مسکونی  را پذیرا می باشد.

پشتیبانی : 09197448738

واتساپ: 09197448738

اینستاگرام: aysadesign.co