بلاگ

آموزش آسان صفر تا صد طراحی آشپزخانه با 3D MAX برای کابینت سازان

بلاگ

طراحی آشپزخانه سبک مدرن چیتگر

آموزش آسان صفر تا صد طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3d max برای کابینت سازان توسط تیم آیسا دیزاین به صورت محصول دانلودی اراِئه گردید.

خرید آموزش طراحی آشپزخانه با 3D MAX

طراحی آسان و تخصصی آشپزخانه با 3D MAX

وقتی که در زمینه طراحی داخلی شروع به کار کردم در ابتدای مسیر با کابینت سازان محترم همکاری داشتم. در این میان برخی از کابینت سازان در پی آموزش طراحی با نرم افزار بودند. از آنجا که اکثر افرادی که به سراغ نرم افزار 3d max می روند یا معمار هستند و یا میخواهند وارد صنعت ساختمان شوند. به همین علت این عزیزان بایستی نرم افزار 3d max را باید به گونه ای آموزش ببینند که از پس مدلسازی هر نوع طراحی داخلی و طراحی نما بر بیایند.

بنا براین، این نیاز را دیدم که یک آموزش جامع و کامل فقط مختص کابینت سازان در زمینه طراحی کابینت می تواند کمک شایانی به این حوزه نماید. از آنجا که این آموزش به هیچ دانش پیشنیازی احتیاج ندارد، می تواند برای هر رده سنی که کار با لپ تاپ و pc را در حد روشن ،خاموش کردن بلد هست ، مناسب باشد. بنابراین برای یادگیری طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3d max  هیچ نگرانی نداشته و براحتی با تکرار و تمرین می توانید به صورت اصولی یاد بگیرید و در ادامه با گرفتن پروژه تجربه شما نیز در این مسیر بیشتر خواهد شد.

آیا کار طراحی کابینت فقط مختص معماران است

طراحی کابینت و آموزش نرم افزار 3d max به هیچ پیشنیاز معماری احتیاج نداشته و هر کسی به این مسیر علاقه مند باشد، می تواند آن را به راحتی آموزش ببیند. دوره آموزشی طراحی صفر تا صد آشپزخانه به گونه ای آموزش داده شده است که برای همه افرادی که به این زمینه علاقه مندند و یا نیاز شغلشان می باشد، مناسب می باشد. این آموزش برای بسیاری از افراد از جمله:

  • کابینت سازان
  • دانشجویان معماری
  • دانشجویان معماری داخلی
  • دانشجویان عمران

و دانشجویان دیگر حوزه ها که نیاز دارند تا درآمدی در حین تحصیل داشته باشند، مناسب می باشد. همچنین بسیاری از زنان خانه دار نیز می توانند از منزل و با یک لپ تاپ و داشتن اینترنت و شبکه های اجتماعی، کسب درآمد کنند.

آموزش طراحی آشپزخانه برای کابینت سازان

از آنجا که کابینت سازان کاملا به امور اجرایی کابینت اشراف داشته و متخصص در این زمینه می باشند، پس چه بهتر که کار طراحی را نیز خودشان به دست بگیرند. در این صورت دیگر به مشکلاتی که بر سر طراحی آشپزخانه با طراح و کارفرما برخورد میکنند، را نخواهند داشت. از جمله این مشکلات هزینه ای که بابت طراحی می پردازند. از آنجا که اصول کار اکثر کابینت سازان این است که برای گرفتن پروژه از کارفرما طراحی رایگان انجام می دهند و در نهایت هزینه طراحی را خودشان متقبل می شوند، بنابراین با آموزش این دوره در بسیاری از هزینه ها می توانند صرفه جویی نمایند. علاوه برآن صرفه جویی در وقت را نیز شامل می شود.

چرا که ممکن است طراح پروژه های متعددی در دست داشته و در نتیجه ویرایش طرح شما را به وقت دیگری موکول کند. بنابراین برای کابینت سازان بسیار به صرفه اس که کار طراحی را خودشان انجام دهند. علاوه برآن برای اینکه در زمینه شغلی خود موفق شوند باید صفر تا صد کار را آموزش دیده باشند. بنابراین نیاز هست که یک کابینت ساز علاوه بر اجرای پروژه های آشپزخانه، طراحی اصولی آشپزخانه و همچنین انواع متریال ها و سبکهای طراحی آشپزخانه را به صورت اصولی آموزش ببیند.

دوره صفر تا صد طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3d max

در دوره آموزشی آسان و اصولی صفر تا صد طرحی آشپزخانه که تیم آیسا دیزاین ارائه نموده است، هر آنچه که شما برای طراحی کابینت را نیاز دارید، آموزش خواهید دید. این محصول دانلودی شامل:

  • آشنایی با محیط نرم افزار و دستورهای 3d max
  • مدلسازی کابینت مدرن
  • آموزش متریال
  • آموزش تنظیمات موتور رندر vray
  • آشنایی با نورها و تنظیمات آن
  • نحوه دوربین گذاری در صحنه مدلسازی
  • نحوه اندازه گذاری در Auto CAD
  • مدلسازی کابینت نئوکلاسیک
  • مدلسازی کابینت کلاسیک
  • نجوه وارد کردن آبجکتهای آماده
  • آموزش ضوابط آشپزخانه در حین مدلسازی کابینت

می باشد. علاوه بر این با یادگیری این دوره شما می توانید کمد در هر سبکی و همچنین میز تلویزیون، دکور برای فروشگاه ها و … را مدسازی کنید. این محصول شامل 24 جلسه آموزش می باشد که با صرف یک ماه و با تمرین می توانید طراحی پروژه های خود را به دست بگیرید. برای تهیه و دانلود این محصول می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید آموزش طراحی اصولی آشپزخانه با نرم افزار 3D MAX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.