بلاگ

آموزش دوره طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3D MAX مناسب دانشجویان معماری

بلاگ

آموزش طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3d max برای دانشجویان معماری

اگر دانشجوی معماری هستید و علاقه به کسب درآمد هم دارید، دوره آموزشی طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3D MAX برای شما مناسب خواهد بود.

خرید آموزش طراحی آشپزخانه با 3D MAX

کار دانشجویی طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3D MAX

یکی از دغدغه های همیشگی دانشجویان، به خصوص دانشجویان معماری که هزینه های زیادی را نیز برای لوازم تحصیل خود متقبل می شوند، درآمد زایی در حین تحصیل هست. همینطور دانشجویان رشته های دیگر نیز که امروزه به راحتی با تکنولوژی و نرم افزارهای مختلفی سروکار دارند، این دغدغه را دارند. یکی از روش هایی که شما دانشجویان عزیز می توانید با آن کسب درآمد داشته باشید. یادگیری نرم افزارهای مختلف در حوزه های مختلف می باشد، حتی اگر در آن حوزه تخصصی نداشته باشید. شما می توانید با یادگیری نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ، 3D MAX ، کورل و غیره که نیازی به تخصص و آموزش در رشته خاصی ندارند، درآمدزایی کنید.

با یادگیری نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ شما می توانید با طراحی لوگو، ادیت عکس، طراحی کارت ویزیت، طراحی شال و روسری و غیره درآمدزایی کنید. اما در اینجا ما میخواهیم محصولی را معرفی کنیم که شما بتوانید در حوزه دکوراسیون با آن درآمدزایی داشته باشید. کاری که شما به صورت فریلنسر و آنلاین و در منزل یا خوابگاه دانشجویی می توانید انجام دهید. شما با یک ماه وقت گذاشتن برای آموزش طراحی آشپزخانه با  3D MAXمی توانید با کابینت سازان محترم هر شهری همکاری داشته باشید و درآمدزایی کنید.

نحوه کار طراحی آشپزخانه در منزل

می توانید در شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام کار خود را شروع کنید. می توانید تبلیغ خود در دایرکت کابینت سازان محترم فرستاده و از آنها سفارش کار طراحی گرفته و با آنها کار کنید. برای شروع کار هم بهتر است پیش پرداختی از آنها دریافت کنید. در ادامه همکاری که اعتماد طرفین جلب شد از آن هم می توانید صرف نظر کنید. همچنین کابینت ساز کل مبلغ را در همان اول کار برای شما واریز کند. این محصول به گونه ای تهیه شده است که صفر تا صد پروسه طراحی آشپزخانه را شامل می شود. شما هیچ احتیاجی به پیشنیاز ندارید. همچنین این محصول هم برای کابینت سازان و هم برای دانشجویان همه رشته ها تهیه گردیده است.

شاید اینجا برای شما این سوال پیش بیاید که کابینت سازان با این آموزش می توانند خودشان کار طراحیشان را انجام دهند و دیگر نیازی به کار ما نخواهند داشت. اما جواب در این هست که اکثر کابینت سازان محترم وقت کافی برای آموزش اینگونه نرم افزارها نداشته و معمولاً از افراد دیگر برای این کار کمک می طلبند. اگر شما بتوانید روی کیفیت و روی طراحی کار خود وقت بیشتری بگذارید می توانید بازار خوبی برای این کار داشته باشید. برای کیفیت بهتر در طراحی آشپزخانه تمرین لازمه آن است و برای داشتن طراحی های زیبا، دیدن طرحهای آشپزخانه های زیبا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا پینترست می باشد.

محتوای دوره  آموزشی طراحی آشپزخانه با 3D MAX

این محصول شامل:

  • آموزش 3D MAX
  • آموزش مدلسازی کابینت مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک
  • آموزش استانداردهای طراحی آشپزخانه
  • آموزش نحوه آبجکت وارد کردن در 3D MAX
  • آموزش نحوه متریال سازی
  • آموزش نورپردازی
  • آموزش تنظیمات دوربین
  • آموزش تنظیمات رندر برای خروجی گرفتن
  • آموزش نحوه اندازه گذاری در نرم افزار AutoCAD

و هر آنچه که برای شروع کار احتیاج دارید، می باشد.

کار طراحی آشپزخانه به صورت آنلاین مناسب چه افرادی هست

این محصول می تواند به عنوان کار دانشجویی و یا حتی کار در منزل برای بانوان خانه داری که بعد از تحصیل در جایی مشغول به کار نیستند و یا حتی بانوانی که کمی به کار با سیستم ها آشنایی دارند و می خواهند درآمدی داشته باشند، می تواند یک منبع درآمد عالی باشد. همچنین این محصول برای کابینت سازان جوانی که در شروع مسیر شغلی خود می باشند. می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند و وقت کافی برای طراحی را نیز دارند، این محصول برای آنها می تواند مناسب باشد. همچنین کابینت سازان محترمی که دارای سابقه فعالیت در این شغل هستند و وقت کافی ندارند که خودشان کار طراحی را انجام دهند اما می خواهند در هزینه های خود صرف جویی نمایند، می توانند با تهیه این محصول برای یکی از اعضای خانواده خود مانند همسر یا فرزند، کمک شایانی به خودشان کنند.

همکاری با همکاران

همچنین می توانند نه تنها برای پروژه های خود بلکه با دریافت مبلغی برای همکاران خود نیز کار طراحی را انجام دهند. شما می توانید در این مسیر شغلی آنقدر پیشرفت داشته باشید که حتی طراحان زیادی را نیز برای این کار استخدام نمایید. بستگی به میزان علاقه شما به این کار خواهد داشت. علاوه بر آن هزینه ای که برای این محصول دانلودی پرداخت می کنید خیلی کمتر از هزینه یادگیری آن در فضاهایی مانند مجتمع های فنی و حرفه ای می باشد.

علاوه بر هزینه های آموزش، شما می توانید در هزینه های رفت و آمد نیز صرفه جویی کنید. مطمئنا با هزینه ای که پرداخت می کنید برای این محصول، با شروع به کار شما، این هزینه به صورت درآمدزایی به خودتان باز می گردد. برای شروع کار نیز می توانید از طراحی آشپزخانه خودتان و یا دوستان و آشناهایتان شروع کنید و به عنوان نمونه کار و تمرین انجام دهید تا در هنگام کار با کابینت سازان محترم نمونه کارهایتان را برای جلب اعتمادشان به آنها نشان دهید.

کار آنلاین

برای شروع هم بهتر است با مبالغی منصفانه که هم به نفع شما و هم به نفع کابینت سازان محترم باشد کار کنید و در بازار این کار شناخته شوید. از آنجا که تعداد خانه های قدیمی بیش از خانه های نوساز می باشد. چه در خانه های قدیمی و چه در منازل نوساز، آشپزخانه اولین گزینه و قلب هر خانه ای هست که به طراحی درست و اصولی احتیاج دارد. از این رو، این مسیر شغلی همواره بازار کار خودش را دارد و به هیچ وجه از رونق باز نمی ایستد.

این محصول نه تنها برای طراحی آشپزخانه مناسب است، بلکه برای طراحی یک منزل مسکونی که شامل طراحی اتاق خوابها و کمد و جا کفشی و پذیرایی و غیره نیز مناسب می باشد. زیرا مواردی که در این دوره آموزشی یاد می گیرید را می توانید به راحتی برای طراحی منزل مسکونی و یا دکور فضاهای اداری و تجاری نیز به کار ببرید. بنابراین خرید این محصول آموزشی در واقع به اصطلاح با یک تیر چند نشان زدن است.

دانشجویان هر رشته دیگری نیز می توانند بدون داشتن هیچ پیش زمینه ای، با داشتن یک لپ تاپ مخصوص گیم متوسط و با داشتن اینترنت گوشی و باز کردن یک صفحه در شبکه های اجتماعی در آمد زایی را آغاز کنند. چرا که استانداردهای مورد نیاز طراحی به صورت کامل در این آموزش بیان شده است. تنها انگیزه و علاقه و تمرین شما در این کار می تواند به شما کمک کند و موفقیت و درآمدزایی را برای شما رقم بزند. برای خرید و دانلود دوره آموزشی طراحی آشپزخانه با نرم افزار  3D MAX بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید آموزش طراحی آشپزخانه با 3D MAX

پشتیبانی : 09197448738

واتساپ: 09197448738

اینستاگرام: aysadesign.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.