بلاگ

آموزش طراحی کابینت به صورت آنلاین و خودآموز

بلاگ

آموزش طراحی کابینت آنلاین و خودآموز

آموزش طراحی کابینت به صورت آنلاین، خودآموز و به صورت پروژه محور با نرم افزار 3d max و موتور رندر vray توسط آیسا دیزاین ارائه گردیده است.

خرید آموزش طراحی آشپزخانه با 3D MAX

هدف آموزش طراحی کابینت به صورت آنلاین و خود آموز

این دوره آموزشی طراحی کابینت به صورت آنلاین و خود آموز با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه دانشپذیران محترم به صورت آنلاین و خودآموز تهیه شده است. از ویژگیهای مثبت آنلاین بودن دوره های آموزشی می توان به دسترسی همیشگی به آنها اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود که شما بارها و بارها به مطالب ارائه شده مراجعه نمایید. تکرار و تمرین باعث پیشرفت شما در یادگیری خواهد شد.

از ویژگیهای مفید دیگر دوره آموزشی طراحی کابینت به صورت آنلاین و خودآموز این است که شما در هر ساعتی از شبانه روز به آموزشها دسترسی داشته و نیازی به هماهنگی با استاد مورد نظر ندارید، بنابراین می توانید با صرف دو ساعت در روز، دریک ماه آن را به پایان برسانید و در ماه دوم شروع به انجام پروژه نمایید، تا از مطالب در حین پروژه نیز استفاده نموده و در حین کار طراحی و کیفیت رندرهای خود را بهبود بدهید.

بنابراین بر خلاف اعصار گذشته که یادگیری و آموزش، به کلاسهای حضوری ختم می شد و بعد هم همه مطالب فراموش می شد و یا تکرار نمی شد، آموزشهای دانلودی و آنلاین این شرایط را برای همه افراد در هر جایی از این کشور فراهم می آورد که به دانش تخصصی و روز دنیا دسترسی داشته باشند. همچنین از هزینه های مازادی که در کنار هزینه ی دوره های حضوری پرداخت می کنید، مانند هزینه های رفت و آمد، نیز با آنلاین بودن این دوره آموزشی کاسته و صرفه جویی می شود.

سر فصل دوره آموزشی طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3d max

سر فصل دوره آموزشی طراحی کابینت به صورت خود آموز شامل موارد زیر می باشد:

  • آشنایی با محیط نرم افزار و دستورهای 3d max
  • مدلسازی کابینت مدرن
  • آموزش ساخت متریال های مورد نیاز آشپزخانه
  • آموزش تنظیمات موتور رندر vray
  • آشنایی با نورها و تنظیمات آن
  • نحوه دوربین گذاری در صحنه مدلسازی
  • نحوه اندازه گذاری در Auto CAD
  • مدلسازی کابینت نئوکلاسیک
  • مدلسازی کابینت کلاسیک
  • نجوه وارد کردن آبجکتهای آماده در صحنه
  • آموزش ضوابط آشپزخانه در حین مدلسازی کابینت
زمان یادگیری

این آموزش شامل 24 جلسه می باشد که با صرف وقت و تمرین یک ماهه می توانید در طراحی کابینت متخصص شوید. همچنین می توانید با استفاده از مطالبی که آموزش میبینید، براحتی دکورهای دیگر مانند کمد دیواری، دکور مغازه، جاکفشی، کانتر و تی وی وال نیز طراحی نمایید. بنابراین این آموزش صرفا شامل آموزش طراحی کابینت نمی باشد و شما چیزی فراتر از آموزش طراحی آشپزخانه خواهید آموخت. زیرا این آموزش به صورت اصولی از صفر تا صد نحوه کار با نرم افزار 3d max را آموزش می دهد. همچنین شما در این آموزش با سبکهای مختلف آشپزخانه آشنا حواهید شد.

آموزش طراحی کابینت مناسب چه کسانی است

آموزش طراحی کابینت خود آموز توسط آیسا دیزاین به گونه ای ارائه شده است که بتواند مطالب را به صورت سلیس و روان برای همه افراد تشریح نموده و قابل فهم ویادگیری باشد. بنابراین نگرانی در مورد مطالب ارائه شده وجود ندارد. همچنین از بازگویی مطالب اضافی که در طراحی کابینت اهمیت چندانی ندارند، خودداری شده است. به همین دلیل این آموزش به صورت تخصصی ارائه شده است . از طرفی باعث می شود که برای همه افراد بالای 17 سال به بالا قابل فهم و یادگیری آسان و سریع باشد.

بنابراین این آموزش برای بانوان و همچنین آقایانی که چه در زمینه کابینت و یا معماری مشغولند و یا می خواهند در این زمینه ها ورود پیدا نمایند می تواند مفید و قابل استفاده باشد. همچنین این دوره برای کابینت سازانی که می خواهند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند و کار طراحی کابینت را نیز خود انجام دهند می تواند مفید واقع شود. برای خرید و توضیحات بیشتر، این دوره آموزشی آنلاین و خودآموز طراحی کابینت روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید آموزش طراحی اصولی آشپزخانه با نرم افزار 3D MAX

اینستاگرام: aysadesign.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.