بلاگ

طراحی داخلی فروشگاه مبلمان

بلاگ

طراحی داخلی فروشگاه مبلمان

طراحی داخلی فروشگاه مبلمان تاثیر مستقیم در جلب مشتری را دارد چرا که مبلمان عنصر اصلی در دکوراسیون و سبک فضای مورد نظر نیز محسوب می شود.

نکاتی درباره طراحی داخلی فروشگاه مبلمان

طراحی داخلی یک فروشگاه مبلمان و نحوه چیدمان آنها می تواند هم برای افراد و هم معماران و طراحان داخلی اهمیت ویژه ای داشته باشد و باعث جلب توجه آنها گردد. بنابراین در اینجا نکاتی را خدمتتان عرض می کنیم تا با کمک یک طراح داخلی ایده های زیبایی را برای شوروم خود پیاده کنید.

دکور فروشگاه مبلمان
دکور فروشگاه مبلمان
دیزاین مبل فروشی
پارتیشن بندی شوروم مبلمان

دیزاین فروشگاه مبلمان

نوع محصولات شما می تواند سبک طراحی داخلی فروشگاه شما را نیز مشخص کند. چرا که مبلمان از المان های اصلی تعیین کننده سبک دکوراسیون داخلی یک فضا می باشد. بنابراین بهتر است برای طراحی داخلی فروشگاه مبلمان های پر از تزئینات از سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک و برای مبلمان های مدرن و مینیمال، از سبک های داخلی مدرن، مینیمال و صنعتی استفاده می گردد. البته اگر محصولات فروشگاه، مبلمان هایی با تزئینات فراوان است از پس زمینه ای با رنگ های خنثی استفاده نمایید. این کار محصولات شما را برجسته تر و بهتر به نمایش خواهد گذاشت. همچنبن مبلمان با رنگ های مشابه را در کنار یکدیگر قرار ندهید زیرا باعث سردر گمی افراد خواهد شد. اگر اکسسوری های دیگری نیز در کنار مبلمان به فروش می رسانید می توانید آنها را به همراه مبلمان دیزاین کنید یا در قفسه هایی مجزا آنها را به نمایش بگذارید.

دکوراسیون داخلی مبل فروشی
دیزاین با اکسسوری در شوروم مبلمان

دکوراسیون شوروم مبلمان

چیدمان در شوروم مبلمان

در دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان به این نکته توجه کنید که فضایی مناسب برای ارائه محصولات را در نظر بگیرید. در صورت داشتن فضای کافی می توانید برای هر ست، پارتیشن بندی انجام دهید. همچنین می توانید با توجه به سبک مبلمان، چیدمان کوچکی هماهنگ با همان سبک را با محصولات خود طراحی نمایید. البته اگر فضا یا بودجه کافی برای این کار ندارید بهتر است به دیزاین یک ست ویژه از محصولات خود در ویترین و یا در گوشه ای از فروشگاه خود بسنده کنید. این کار به مشتری کمک خواهد نمود تا یک نمونه از دیزاین با محصولات شما را مشاهده کرده و تصمیم بهتری در انتخاب محصولات داشته باشد.

طراحی داخلی مبل فروشی
طراحی داخلی سبک صنعتی فروشگاه مبلمان
دیزاین گالری مبلمان
فضای مناسب رفت و آمد در فروشگاه مبلمان

دیزاین شوروم مبلمان

در نظر گرفتن این نکته نیز ضروری است که نحوه چیدمان مبلمان را به گونه ای در نظر بگیرید که فضای کافی برای رفت و آمد مشتریان حاصل شود. این امر باعث می شود تا مشتریان در فروشگاه احساس آرامش بیشتری داشته و راحت تر بازدید و انتخاب نمایند.

دکوراسیون گالری مبلمان
چیدمان منظم

طراحی داخلی گالری مبلمان

نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه مبلمان

نور پردازی در فضای تجاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین از جمله عواملی است که می تواند به تنهایی نیز باعث جلب نظر افراد گردد. بنابراین در نورپردازی فروشگاه خود دقت کافی داشته باشید. در فروشگاه مبلمان از نورهای پراکنده به تعداد مناسب استفاده نمایید. زیرا رنگ بندی مبلمان ها بایستی به صورت واضح نمایش داده شود. همچنین با وضوح رنگ های مبلمان، رنگ بندی پارچه های مبلمان نیز می تواند عاملی برای جذب افراد باشد. برای ست های ویژه محصولات نیز می توانید از نورهای متمرکز و نقطه ای استفاده کنید. همچنین اگر یک ست را چیدمان نموده اید می توانید از لوسترها و یا آباژورهای هماهنگ با سبک مبلمان استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی فروشگاه مبلمان
نورپردازی متمرکز و پراکنده

طراحی داخلی شوروم مبلمان

 

 

اینستاگرام: aysadesign.co

2 دیدگاه در “طراحی داخلی فروشگاه مبلمان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.