بلاگ

آموزش طراحی اصولی آشپزخانه با 3D MAX برای کابینت سازان

بلاگ

آموزش اصولی طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3d max مناسب کابینت سازن

از پیشنیازهای شغل کابینت سازان علاوه بر ساخت کابینت، آموزش طراحی اصولی آشپزخانه با نرم افزار های مدلسازی مانند 3D MAX نیز می باشد.

خرید آموزش طراحی آشپزخانه با 3D MAX

طراحی اصولی آشپزخانه با 3D MAX

قبل از آموزش طراحی اصولی آشپزخانه، نیاز هست که افراد، چه کابینت سازان، چه دانشجوی معماری و طراح داخلی و همچنین مشتری نیز بایستی از سبکهای مختلف آشپزخانه آگاهی لازم را داشته باشد. همچنین استانداردها نیز در هنگام طراحی بایستی رعایت شوند. با نرم افزارهایی مانند AutoCAD و 3D MAX می توان علاوه بر رعایت دقیق استانداردهای طراحی آشپزخانه، ترکیب رنگ و حجمهای زیبا نیز طراحی نمود و با نورپردازی زیبا، یک رندر و خروجی زیبا از طراحی ارائه کرد. یادگیری این نرم افزارها به هیچ آموزش پیشنیازی در رشته خاصی نیاز ندارد. محتوای آموزشی که در سایت قرار گرفته، شامل آموزش صفر تا صد و اصولی آشپزخانه می باشد.

محتوای این آموزش شامل مدلسازی انواع سبکهای آشپزخانه اعم از مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک که در ایران بیشتر از این سه سبک استفاده می شود، می باشد. همچنین در این دوره به صورت پروژه محور و همزمان با مدلسازی به آموزش استانداردهای کابینت پرداخته می شود. در نهایت به آموزش متریال دهی، نحوه آبجکت وارد کردن در صحنه مدلسازی، نورپردازی و تنظیمات دوربین و رندر می پردازد. مدت زمان یادگیری این دوره آموزشی آنلاین یک ماه می باشد که با تمرین شما می توانید کیفیت طراحی و رندرتان را بالاتر ببرید.

کار طراحی کابینت مناسب چه کسانی می باشد

دوره آموزش طراحی اصولی آشپزخانه با 3D MAX علاوه بر کابینت سازان، مناسب دانشجویان معماری، دانشجویان غیر معماری که به کار دکوراسیون علاقه مندند، می باشد. همچنین این کار می تواند مناسب زنان خانه دار که به تازگی فارغ التحصیل از دانشگاه شده اند. از طرفی شغلی مرتبط با رشته خود پیدا نکرده اند مفید واقع شود. از طرفی افراد اصلی که لازمه کارشان یادگیری طراحی آشپزخانه می باشد کابینت سازان می باشند.

اموزش طراحی اشپزخانه با نرم افزار 3d max

کار طراحی برای کابینت سازان

کابینت سازان جوانی که در ابتدای مسیر شغلی خود قرار دارند بایستی برای صرفه جویی در هزینه های خود در ابتدای کار، کار طراحی را خودشان به دست بگیرند تا از پرداخت هزینه به طراح یا کارمند استخدامی خود جلوگیری نمایند. علاوه بر اینها یک کابینت ساز بایستی اصول طراحی را یاد بگیرد همانطور که ساخت کابینت را آموزش می بیند. این تصور اشتباه هست که کار طراحی را فقط یک معمار باید بداند و بس. همانطور که یه معمار و یا طراح داخلی بایستی علاوه بر یادگیری اصول طراحی از نحوه اجرای آن طرح آگاهی داشته باشد، این وظیفه کابینت ساز و حتی مشتری نیز می باشد که از اصول طراحی و شناخت سبکها آگاهی داشته باشد و با آگاهی بیشتر یک فضای زیبا ایجاد خواهد شد.

افراد زیادی در شغل کابینت سازی هستند که بدون اطلاع از اصول سبک های مدرن و کلاسیک به طراحی و ترکیبهای بی قاعده رنگ و حجم می پردازند. در نهایت یک فضای شلوغ و بدون نظم و قاعده را ایجاد می کنند. بنابراین یادگیری اصول درست طراحی برای یک کابینت ساز می تواند در بهبود و کیفیت بهتر خدماتش کمک شایانی کند و کیفیت بهترین تبلیغات برای هر شغلی می تواند باشد.

اصول طراحی

با تجربیاتی که تیم آیسا دیزاین در کار طراحی آشپزخانه کسب کرده است. متوجه این موضوع شدیم که افراد و کارفرماها از یک طراح، مشاوره برای طراحی آشپزخانه خود نمی گیرند. چیزی که به نظر خودشان درست هست را می خواهند اجرا شود. اکثر مواقع چیزی که در ذهن مشتری می باشد بدون اصول و قاعده و رعایت سبکها می باشد. این وظیفه طراح و کابینت ساز می باشد که اگر به صورت حضوری و مستقیما با کارفرما در ارتباط می باشند، ایشان را از اصول سبک ها و نحوه طراحی آنها آگاه سازد و این نیز میسر نمی شود مگر با یادگیری و مطالعه کابینت ساز و یا طراح در مورد سبکهای مختلف آشپزخانه و دکوراسیون و اصول طراحی آن.

بنابراین آموزش دیدن در مورد سبک ها و اصول آنها یک پیشنیاز ضروری برای کسانی است که در کار دکوراسیون به هر شکل فعالیت دارند. برای آگاهی از سبکهای مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک روی آنها کلیک کنید.

طراحی آشپزخانه با 3D MAX فقط مختص کابینت سازان جوان نیست بلکه کابینت سازان با تجربه نیز اگر وقت کافی هم نداشته باشند می توانند این آموزش ها را برای یکی از اعضای خانواده خود و آشنایان خود تهیه نموده تا در هزینه های خود و همچنین وقت خود برای یافتن طراح صرفه جویی نمایند. همچنین به تعداد دفعات زیادی می توانند ویرایش طرح برای جلب رضایت مشتری انجام دهند چرا که این افراد همیشه در دسترس خواهند بود. از طرفی کابینت سازان می توانند کار طراحی را برای همکاران خود نیز انجام داده و از این راه نیز کسب درآمد نمایند.

کار دانشجویی طراحی آشپزخانه با نرم افزار 3D MAX

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که کابینت سازان خودشان کار طراحی را آموزش دیده و انجام می دهند. اما افراد زیادی از کابینت سازان محترم هستند که این امر را به یک طراح محول می نمایند. بنابراین با صرف یک الی دوماهه یادگیری طراحی آشپزخانه، دانشجویان می توانند در حین تحصیل و یا در تابستان کسب درآمد نمایند. این کار مختص دانشجویان معماری و طراحی داخلی نمی باشد. همه دانشجویانی که امروزه به یک سیستم، گوشی، اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی دارند می توانند از این مسیر شغلی بهره ببرند.

شما در هر شهری که دانشجو باشید می توانید با چند کابینت ساز صحبت کرده وهمکاری نمایید. همچنین می توانید با تبلیغ خود و ارائه خدماتتان در شبکه های اجتماعی با کابینت سازان شهرهای دیگر نیز همکاری نمایید. با دریافت پیش پرداخت و انجام کار و درنهایت دریافت مبلغ نهایی و ارسال رندرها کسب درآمد نمایید.

کار در منزل طراحی کابینت

کار طراحی از جمله کارهای جذابی می باشد که نظر بانوان را به خودش جلب می کند. از طراحی یک تابلو گرفته تا طراحی منزل و آشپزخانه همگی به یک ذهن خلاق و هنرمندانه نیاز دارند. بانوان بسیاری در جامعه هستند که در این حوزه کاری یعنی طراحی داخلی، طراحی آشپزخانه حضور دارند و موفق عمل می کنند. امروزه بسیاری از شرکتهای طراحی آشپزخانه را بانوان اداره می کنند و نه تنها برای خود بلکه برای دیگر بانوان کارآفرینی نموده اند. برای شروع کار طراحی آشپزخانه، می توان با صرف آموزش یک الی دو ماهه طراحی اصولی آشپزخانه با 3D MAX می توانند در منزل با استفاده از سیستم، گوشی، اینترنت و شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنند. همچنین با زیاد شدن تعداد سفارشات طراحی می توانند کار خود را گسترش دهند و افرادی را استخدام نمایند.

پیشنیاز دوره

دوره آموزشی طراحی اصولی آشپزخانه با 3D MAX که در اختیار شما عزیزان قرار دارد، نیازی به مطالعه و یادگیری در هیچ رشته خاصی مانند معماری و طراحی داخلی نداشته و به راحتی قابل یادگیری می باشد. اصول درست یادگیری این آموزشها در این است که هنگام یادگیری، ویدئوها را نگه دارید و در همان زمان، خودتان در نرم افزار 3D MAX انجام دهید. این باعث می شود که در ذهن شما به راحتی باقی بماند و لازم نباشد که دوباره به ویدئوها برای یادگیری مطالب بازگردید.

همچنین با انجام اجرای همزمان مطالب در 3D MAX و یادداشت نکات ضروری شما یک منبع آموزشی برای خود ایجاد می کنید که دیگر نیازی به تکرار ویدئو ها نخواهید داشت. برای خرید و دریافت این دوره آموزشی ارزشمند که وقت و هزینه زیادی صرف آن شده و می تواند یک مسیر شغلی پردرآمد برای شما عزیزان ایجاد نماید، روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید آموزش طراحی اصولی آشپزخانه با نرم افزار 3D

پشتیبانی : 09197448738

پشتیبانی واتساپ: 09117518472

اینستاگرام: aysadesign.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.