بلاگ

ایده طراحی داخلی آرایشگاه زنانه

بلاگ

طراحی داخلی آرایشگاه زنانه

طراحی داخلی آرایشگاه زنانه از این نظر دارای اهمیت است که کارکنان و مشتریان خانم به احساس آرامش، چه در فضا و چه با خدمات دست یابند.

نکاتی درباره طراحی داخلی آرایشگاه زنانه

همه بانوان خوش ذوق و با سلیقه به دکوراسیون و آراستگی هر فضایی و هر شخصی همیشه اهمیت داده اند. مطمئناً هر بانویی که به آراستگی خود اهمیت می دهد، به طراحی داخلی فضایی که در آن آراسته می شود نیز اهمیت خواهد داد. علاوه بر مشتریان، کارکنان آرایشگاه های زنانه معمولاً بانوان هستند که نیاز به فضایی جذاب دارند تا روحیه شان حفظ گردد. بنابراین با طراحی داخلی محیط کاری خود که با بانوان سروکار دارد، حس خوب و راحتی و آرامش را هم به خود و هم مشتریانتان هدیه دهید. همچنین طراحی داخلی آرایشگاه زنانه شما می تواند یک ویژگی منحصر به فرد نسبت به آرایشگاه های دیگر باشد. بنابراین برای دیزاین محل کار خود از یک طراح داخلی کمک بگیرید تا بتوانید دکوراسیونی زیبا را اجرایی نمایید.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه
استفاده از آینه های بزرگ
فضای طراحی ناخن در آرایشگاه زنانه
فضای خدمات ناخن
دکور آرایشگاه زنانه
آرایشگاه زنانه کوچک

دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

نکته ای که باید در طراحی داخلی یک آرایشگاه زنانه رعایت شود تفکیک فضاها متناسب با خدمات است. برای مثال برای خدمات رنگ مو، افراد از اینکه در یک فضای خصوصی تر و یا نیمه خصوصی به شستشوی موهای خود بپردازند،  لذت خواهند برد. بنابراین تفکیک فضا هم به مشتریان خجالتی کمک خواهد نمود و هم یک راهنمای استفاده از فضا برای مشتریان خواهد بود. برای بزرگتر نشان دادن فضایتان می توانید تا حد امکان از آینه های بزرگ استفاده کنید. اگر فضایی با عرض کم و عمق زیاد دارید این متریال به شما کمک کننده خواهد بود.

طراحی فضای رنگ کردن مو در آرایشگاه زنانه
طراحی فضای رنگ کردن مو
طراحی فضای خدمات مو در آرایشگاه زنانه
فضای نیمه باز خدمات مو

دیزاین آرایشگاه زنانه

بخش پذیرش در آرایشگاه زنانه

برای زنده و شاداب کردن فضا می توانید از گیاهان آپارتمانی مناسب استفاده کنید. در سالن انتظار برای جلوگیری از بی حوصلگی افراد می توانید از کتابخانه ای کوچک با موضاعات اعتماد به نفس، موفقیت و مجلات زیبایی و یا کتابهایی که نکاتی در مورد مراقبت از پوست و مو را شرح می دهند استفاده نمایید. همچنین با گذاشتن تلویزیونی و پخش ویدئو هایی که در مورد خدمات زیبایی مشاوره می دهند، یک امتیاز برای شما محسوب خواهد شد. همچنین اگر فضای کافی در اختیار دارید می توانید گزینه هایی مانند کافه شاپی کوچک با نوشیدنی های مفید و یا فضایی برای ماساژ و spa نیز در نظر بگیرید. استفاده از همین نکات به ظاهر کوچک شما را از دیگر آرایشگاه های زنانه متمایز خواهد نمود.

سالن انتظار آرایشگاه زنانه
استفاده از رنگ در سالن انتظار
معماری داخلی آرایشگاه زنانه
سالن انتظار

انتخاب رنگ در دکوراسیون آرایشگاه زنانه

از آنجا که کارکنان و مشتریان آرایشگاه های زنانه بانوان را شامل می شود، بهتر است که از رنگ های زنده و روشن استفاده نمایید. همچنین برای لوکس کردن فضا می توانید از سبک هایی مانند:

استفاده نمایید. این سبک ها به سلیقه عمومی بانوان نزدیکتر خواهد بود.

طراحی فضای آرایشگاه زنانه
طراحی نئوکلاسیک آرایشگاه زنانه
طراحی سالن انتظار آرایشگاه زنانه به سبک پست مدرن
سالن انتظار به سبک پست مدرن
دیزاین فضای طراحی ناخن در آرایشگاه زنانه
طراحی آرت دکو در آریشگاه زنانه
طراحی آرایشگاه زنانه
طراحی مدرن آرایشگاه زنانه
طراحی داخلی خدمات ناخن آرایشگاه زنانه
طراحی داخلی خدمات ناخن

nail bar در آرایشگاه زنانه

نورپردازی در دکوراسیون آرایشگاه زنانه

از مهمترین ویژگی های طراحی داخلی یک فضای تجاری، نورپردازی آن فضا می باشد. این امر در دکوراسیون آرایشگاه زنانه با حساسیت بیشتری نمود پیدا می کند. اگر فضای شما از نور طبیعی بهره می برد بهتر است که از آن غافل نباشید. تا جای ممکن از نور طبیعی و پنجر ها استفاده نمایید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که حریم خصوصی مشتریانتان نیز حفظ گردد. اگر پنجره ها زیاده از حد بزرگ هستند می توانید با بنر های تبلیغاتی خود آن را بپوشانید تا حریم افراد نیز حفظ شود. همچنین اگر تعدا پنجره ها زیاد می باشد می توانید با پرده های کره کره ای آن ها را تزئین و پوشش دهید. اگر فضای شما از نور طبیعی بی بهره است نگران نباشید. می توانید از نورهای سفید و آفتابی با لامپ های سایز بزرگ استفاده نمایید و نور محیط را تامین کنید.

طراحی داخلی فضای خدمات مو در آرایشگاه زنانه
استفاده از نور طبیعی
طراحی فضای خدمات ناخن آرایشگاه زنانه
نور طبیعی در دکوراسیون آرایشگاه زنانه
فضای خدمات مو در آرایشگاه زنانه
نورپردازی در طراحی فضای خدمات مو
طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه
نورپردازی خدمات ناخن
دکوراسیون فضای خدمات مو در آرایشگاه زنانه
استفاده از نور طبیعی و مصنوعی

دکور آرایشگاه

 

 

اینستاگرام: aysadesign.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.