بلاگ

ایده طراحی داخلی آرایشگاه مردانه

بلاگ

طراحی داخلی آرایشگاه مردانه

طراحی داخلی آرایشگاه مردانه علاوه بر جذب مشتریان می تواند افرادی که در حال انتظار پیرایش هستند را مدتی سرگرم نموده و از محیط لذت ببرند.

نکاتی درباره طراحی داخلی آرایشگاه مردانه

طراحی داخلی آرایشگاه مردانه از این نظر حائز اهمیت است که هم محیطی جذاب برای کارکنان و هم مشتریان ایجاد می نماید. در مشاغل این چنینی که شما با مراجعه کنندگان به صورت حضوری بایستی ارتباط بگیرید که افراد باید دقایقی را برای خدمات شما به انتظار بنشینند، طراحی داخلی کمک کننده خواهد بود. از طرفی طراحی داخلی امروزه عاملی برای جذب مشتریان و موفقیت یک کسب و کار در کنار خدمات و تولیدات با کیفیت می باشد. بنابراین برای داشتن یک آرایشگاه جذاب به نکات زیر توجه نمایید و به کمک طراح داخلی یک اثر هنری خلق نمایید.

دکور خاص آرایشگاه مردانه
1.
آرایشگاه مردانه
2.
طراحی مدرن آرایشگاه مردانه
3.
دیزاین ساده آرایشگاه مردانه
4.
دکور آرایشگاه مردانه
5.

بخش پذیرش در آرایشگاه مردانه

اولین نکته ای که بایستی در طراحی داخلی آرایشگاه مردانه رعایت گردد بخش پذیرش و سالن انتظار می باشد. لازم است که در سالن انتظار از رنگها و المانهایی استفاده گردد که تا خستگی ناشی از انتظار را از افراد بزداید. همچنین می توانید از قفسه کتاب کوچکی شامل مجله ها و کتابهای مرتبط با سلامت پوست و موی مردان استفاده نمایید. همچنین ایجاد خدمات مشاوره متخصص برای مردان در سالن انتظار برای استفاده از خدمات آرایشگاه و همچنین وسایل آرایشی و بهداشتی می تواند از امتیازات آرایشگاه شما محسوب گردد.

دیزاین داخلی آرایشگاه مردانه
6.
دیزاین آرایشگاه مردانه
7.

انتخاب رنگ در دکوراسیون آرایشگاه مردانه

انتخاب رنگ یکی از عوامل اصلی در دکوراسیون داخلی هر فضایی می باشد. برای فضاهای تجاری که با خدماتی که برای مردان سروکار دارند بهتر است از رنگ های تیره و روشن در کنار یکدیگر استفاده گردد. رنگ هایی مانند سیاه و سفید و ترکیب این رنگها با رنگهایی مانند:

  • قرمز
  • آبی
  • سبز
  • قهوه ای
  • زرد
  • آجری

می تواند جذاب باشد. همچنین اگر فضای کوچکی دارید می توانید از سبک مینیمال و یا مدرن استفاده نمایید. در صورت داشتن فضای کافی از سبک صنعتی نیز می توانید بهره مند شوید.

طراحی آرایشگاه مردانه
8.
طراحی داخلی سبک صنعتی آرایشگاه مردانه
سبک صنعتی آرایشگاه مردانه
طراحی مینیمال آرایشگاه مردانه
طراحی مینیمال آرایشگاه مردانه

دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

نورپردازی در دکوراسیون آرایشگاه مردانه

نورپردازی در دکوراسیون فضاهای تجاری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در فضای آرایشگاه باید نور کافی برای خدمات کارکنان در نظر گرفته شود. همچنین برای طراحی جذاب نیز می توان از نورپردازی به عنوان یکی از المانهای اصلی طراحی آرایشگاه استفاده نمود.

آرایشگاه مردانه لاکچری
9.
دکور آرایشگاه مردانه
10.
دکوراسیون آرایشگاه مردانه
11.

طراحی ساده آرایشگاه مردانه

 

اینستاگرام: aysadesign.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.