بلاگ

10 ایده طراحی داخلی جواهر فروشی

بلاگ

طراحی داخلی جواهر فروشی

در طراحی داخلی جواهر فروشی بایستی نکاتی از لحاظ ارگونومی در طراحی داخلی رعایت گردد تا فضایی مناسب مشتریان و کارکنان آن فروشگاه ایجاد شود.

نکاتی درباره طراحی داخلی جواهر فروشی

طراحی داخلی جواهر فروشی از اهمیت ویژه ای برای مشتریان برخوردار است. از این نظر که آنها برای خرید کالای لوکسی به شما مراجعه می کنند. در نتیجه چنین فضایی باید این احساس را نیز در آنها ایجاد نماید که از مکانی ارزشمند آن محصول را خریداری می کنند. در این متن نکاتی را بیان می کنیم تا بتوانید با کمک طراح داخلی یک دیزاین جذاب برای محیط کاری خود ایجاد نمایید.

دیزاین جواهر فروشی
دیزاین قفسه جواهر فروشی

دکوراسیون طلا فروشی

اولین برخورد و آشنایی مشتریان با جواهر فروشی شما، ویترین فروشگاه می باشد. ویترین بایستی به گونه ای طراحی شود که نه تنها باعث مکث افراد در پیاده رو گردد، بلکه باعث جلب توجه افرادی که در خودرو در حال حرکت هستند نیز شود. از طرفی چیدمان جواهرات باید به صورتی باشد که ارگونومی دید انسان در آن رعایت شود. از طرفی اگر در داخل نیز، قصد دارید تا از کانتر به عنوان ویترین هم استفاده کنید، ارگونومی آن بایستی رعایت شود. در این صورت مشتریانی که قد کوتاهی دارند با قرار گرفتن در مقابل کانتر مشکلی نخواهند داشت و با حوصله از شما خرید خواهند کرد.

ویترین طلا فروشی
ویترین طلا فروشی
ویترین سبک آرت دکو جواهر فروشی
ویترین سبک آرت دکو جواهر فروشی

وقتی افراد در مقابل کانتر و قفسه ها قرار می گیرند باید همه اصول طراحی داخلی نیز رعایت شود. در صورت نشستن مشتری و ایستاده قرار گرفتن مسئول فروش در پشت کانتر، مشتری بتواند دید کافی به محصولات چیده شده در قفسه داشته باشد. اگر فضای شما بزرگ است می توانید صندلی هایی را در پشت کانتر برای مشتریان سخت پسندتان در نظر بگیرید.

دکوراسیون داخلی طلا فروشی

نورپردازی در دیزاین داخلی جواهر فروشی

نورپردازی یکی از مهم ترین عوامل طراحی داخلی هر فضایی می باشد. رعایت این اصل در فضاهای تجاری بیشتر خودنمایی می کند. نورپردازی می تواند یکی از عامل های جذب مشتریان و یا برجسته سازی یک محصول باشد. شما محصولات خاص خود را می توانید در قفسه هایی با ارتفاع دید انسانی قرار دهید. همچنین با نورپردازی جذاب نیز می توانید آنها را به نمایش بگذارید و بیشتر در معرض دید قرار دهید. از طرفی نورپردازی فضاهای تجاری باید به گونه ای باشد که مشتریان دید کافی برای محصولات را داشته باشند.

طراحی داخلی طلا فروشی
نورپردازی طلا فروشی
دکور طلا فروشی
دکور طلا فروشی

دکوراسیون جواهر فروشی

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

دکوراسیون داخلی یک جواهر فروشی می تواند از سبک هایی مانند، مدرن، نئوکلاسیک، کلاسیک و آرت دکو انتخاب شود. این سبک ها علاوه بر لوکس بودن دارای رنگ های روشن و شاد هستند. برای جذب مشتریان خانم نیز این رنگ ها و سبک ها بسیار محبوب و مناسب تر می باشد.

طراحی لوکس جواهر فروشی
طراحی لوکس جواهر فروشی
طراحی داخلی مدرن جواهر فروشی
طراحی داخلی مدرن جواهر فروشی
دکوراسیون کلاسیک جواهر فروشی
دکوراسیون کلاسیک جواهر فروشی
طراحی طلا فروشی سبک آرت دکو
طراحی طلا فروشی سبک آرت دکو

دکوراسیون لوکس طلا فروشی

 

اینستاگرام: aysadesign.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.