بلاگ

طراحی داخلی و دکوراسیون آنلاین

بلاگ

طراحی داخلی و دکوراسیون آنلاین

امروزه به دلیل دسترسی آسان و صرفه جویی در وقت و هزینه های کارفرمایان محترم، طراحی داخلی و دکوراسیون نیز به صورت آنلاین امکانپذیر است.

مزایای استفاده از طراحی داخلی و دکوراسیون آنلاین

امروزه به دلیل ازدیاد جمعیت و تعداد ساعات زیاد کاری بسیاری از مشاغل، زمان زیادی برای رفت و آمد افراد صرف می شود. در صورتی که با یک گوشی همراه می توانید بسیاری از کارهایتان را انجام دهید و در کنار عزیزانتان از زندگی لذت ببرید. طراحی داخلی و دکوراسیون نیز یکی از کارهایی است که می توانید به راحتی با مشاوره انجام دهید. مهم نیست که شما در کدام شهر و یا کشور هستید، این کار به راحتی انجام می پذیرد.

طراحی داخلی و دکوراسیون آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت شما از هزینه های رفت و آمد نیز کاسته و نیازی به مراجعه حضوری ندارید. کافی است تا از فضای مورد نظرتان عکس و یا ویدئو و همچنین اندازه گیری و سبک و المان های مورد علاقه تان را ارسال کنید. طراحی به راحتی و با توجه به بودجه و علاقمندی های شما و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

هزینه های طراحی داخلی و دکوراسیون آنلاین

هزینه های طراحی داخلی چه آنلاین و چه حضوری به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به مساحت فضا، سبک طراحی داخلی و بودجه شما برای اجرای دکوراسیون اشاره کرد.

مساحت فضای طراحی داخلی

مساحت فضای مورد نظر شما هر چه بزرگتر باشد قطعاً ایده پردازی های بیشتری برای آن صورت می گیرد. همچنین در مرحله سه بعدی سازی با توجه به فضای بزرگ، برای داشتن تصاویر کلی و جزیی از فضا، تعداد تصاویر بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد. بنابراین طبیعی است که هزینه طراحی نیز افزایش یابد.

سبک طراحی داخلی

سبک طراحی داخلی یکی از مهمترین عوامل افزایش هزینه طراحی و حتی اجرایی است. واضح است که سبک هایی مانند مینیمال، مدرن و دیگر سبک های این چنینی، جزئیات کمتری دارند. همچنین نیازی نیست که در نشان دادن جزئیات در رندرها وسواس زیادی به خرج داد. طراح نیز خیلی سریعتر می تواند طرح را در اختیار کارفرمایان محترم قرار دهد. برعکس آن نیز سبک های طراحی داخلی مانند کلاسیک و حتی نئوکلاسیک پر از جزئیات و تزیینات می باشند. لازم است که در این سبک ها برخی از جزئیات مانند طراحی یک دیوار به تنهایی رندر گرفته شود. همچنین در مرحله مدلسازی سبک کلاسیک و نئوکلاسیک به دلیل حجم سنگین و پر از جزئیات کار، طراحی با دقت و صرف زمان بیشتری صورت می گیرد. البته سبک کلاسیک نیازمند فضای بزرگتر می باشد که باعث بیشتر شدن هزینه طراحی نیز می شود.

بودجه برای طراحی داخلی

به طور کلی همه عوامل در قیمت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تاثیر گذار خواهند بود. برای نمونه مساحت فضای شما تاثیر زیادی در انتخاب سبک طراحی داخلی فضای شما دارد. همچنین بودجه شما برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نیز در تعیین سبک طراحی داخلی اثر گذار خواهد بود. شما نمی توانید برای یک فضا با مساحت کم، سبک کلاسیک را انتخاب کنید. زیرا سبک کلاسیک پر از جزئیات است و این حجم از جزئیات در چنین فضاهایی باعث کوچکتر دیده شدن فضا می گردد. بنابراین با بیان این مسائل و مشاوره با طراح، با در نظر گرفتن بودجه شما و همچنین با توجه به علاقه مندی های شما فضا طراحی می گردد.

 

تیم طراحی آیسا دیزاین با در نظر گرفتن علایق و سلیقه های کارفرماهای محترم و با استفاده از دانش تخصصی تیم مجرب خود سفارش طراحی تجاری و اداری و مهمانپذیرها و مسکونی  را پذیرا می باشد.

پشتیبانی : 09197448738

پشتیبانی واتساپ: 09197448738

اینستاگرام: aysadesign.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.